اطلاعات عمومی

برای بالا بردن اطلاعات عمومی خود این سایت را دنبال کنید

اطلاعات عمومی

برای بالا بردن اطلاعات عمومی خود این سایت را دنبال کنید

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این روزها با توجه به افزایش عمل های زیبایی و بالا رفتن توقعات اشخاص از صورت خود موجب شده است روش های زیادی جهت تغییر اعضای صورت و شاید بتوان گفت تغییرات منحصربه فرد در شکل و فرم صورت به وجود آمده است ، یکی از این مواردی که این روزها بسیار محبوب و پر طرفدار شده است انجام عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال است.

همانطور که می دانید در گذشته افراد بیشتر دوست داشتند که صورت گرد و پر داشته باشند اما این روزها سلیقه ها متفاوت شده است و بیشتر صورت هایی را می پسندند که دارای خط گونه فرو رفته، گونه های برجسته و فک زاویه دار هستند و همین امر سبب شده است که بیشتر اشخاص مخصوصا جوانترها به فکر انجام بوکال فت باشند تا صورتی زاویه دار داشته باشند.

دریافت

بوکال فت چیست؟

در واقع بوکال فت به بافت چربی که در زیر گونه قرار دارد گفته می شود که موجب می شود صورت شخص گرد تر دیده شود، داشتن صورتی پر و گرد برای کودکان بسیار شیرین و زیبا است اما متاسفانه بزرگ ترها علاقه ای به داشتن صورت گرد و تپل ندارند و بیشتر علاقه دارند صورتی لاغر و زاویه دار داشته باشند به گونه ای که گونه ها و فک آن ها به خوبی مشخص باشد.

 

عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال چیست؟

هدف از عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال برداشت بافت چربی موجود در گونه و صورت است که موجب می شود گونه برجسته تر و زاویه فک کاملا مشخص شود، در واقع می توان گفت تمام این تغییرات در صورت پس از عمل به دلیل گود شدن لپ به وجود می آید که بسیار محبوب و قابل پسند است.

 

عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال به چه کسانی توصیه می شود؟

بیشترین افرادی که می توانند این عمل را بدون محدودیت انجام دهند شامل:

  1.  افرادی که وزن آن ها ثابت است و هیچ گونه مریضی خاصی ندارند.
  2. افرادی که دارای صورت گرد و گونه های تپل هستند.
  3.  افرادی که از هیچ گونه دخانیاتی چون سیگار و قلیان استفاده نمی کنند.

دلایل و عوامل زیادی موجب تجمع چربی در صورت و دیگر اندام های بدن می شود که در این قسمت از مقاله برخی از این موارد را شرح خواهیم داد:

  • کم آبی در بدن:

همانطور که می دانید کم آب بودن بدن موجب ایجاد برخی مشکلات و عوارض می شود که می توان گفت یکی از این موارد تجمع چربی در گونه و برخی اندام های دیگر است که به خاطر انتقال پایین حجم مواد معدنی و آب، بدن جهت ایجاد تعادل در اندام ها تلاش می کند شرایط را کمی بهتر کند و این تلاش موجب افزایش حجم گونه دیگر قسمت های بدن می شود.

  • نداشتن رژیم مناسب:

چنانچه شخص بدون اجرا و رعایت برنامه غذایی خاصی چاق شود مطمعنا صورت او نیز چاقی می شود،  رعایت نکات لازم و داشتن اصول غذایی و همچنین خوردن برخی ویتامین ها و موارد مورد نیاز بدن می تواند نقش مهم و کاربردی را در تنظیم اندام ها داشته باشد.

  • مصرف زیاد حد الکل:

استفاده بیش از حد الکل همچون مصرف دیگر نوشیدنی ها مانند قهوه و چای نیز موجب کم کردن آب بدن و در نتیجه موجب ایجاد پف در صورت و سایر بخش های بدن می گردد.

  • داشتن برخی بیماری خاص:

مبتلا بودن به بعضی از بیماری نیز همچون بیماری های کلیه، کم کار بودن تیروئید و همینطور داشتن عفونت سینوسی باعث می شود بافت های چربی موجود در صورت افزایش یافته و در نتیجه صورت و سایر قسمت های بدن چاق تر شود

 

آیا می توان بدون انجام عمل بوکال فت چربی گونه ها و صورت را کاهش داد؟

در جواب این سوال باید گفت خیر، هیچ روش و برنامه ورزشی که بتوان از آن طریق فقط چربی های موجود در گونه را بدون اینکه دیگر اعضای بدن تغییری کنند یا کاهش حجمی داشته باشند را حذف کرد امکان ندارد و حتی ممکن است با انجام ورزش های سخت پوست صورت شما و حتی گردن حالتی شل و افتاده به خود بگیرد که این تغییر بسیار نازیبا و ناخوشایند خواهد بود به همین دلیل بهترین گزینه انجام عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال توسط یک جراح متخصص و با تجربه عمل زیبایی است.

  1. یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در خصوص عمل بوکال فت بدانید مناسب نبودن آن برای افراد لاغر است، همانطور که گفته شد این عمل فقط برای افرادی مناسب است که صورت چاق و گردی دارند و هرزگ به افرادی که دارای صورت لاغر هستند توصیه نمی شود.
  2. دومین نکته مهم انتخاب بهترین دکتر جراح و متخصص زیبایی است که بتواند به خوبی و بدون ایجاد هر آسیبی به بافت های عصبی یا عضلانی موجود در صورت بافت چربی گونه را به خوبی و به صورت برابر در هر دو طرف صورت بردارد.

به دلیل سرپایی بودن این عمل مدت زمان زیادی لازم ندارد و تنها در 30 دقیقه این عمل به پایان می رسد.

عوارض عمل بوکال فت

معمولا بیماران بعد از عمل به مدت چند  روز تورم خواهند داشت ، ولی این تور های ها قابل مشاهده نیستند که بله طور معلول از بخیه های  که  که خود به خود حل میشونداستفاده میکنند  . نتایچ  این عمل ممکن  است به مدت 3 ما طول بکشد

منبع: https://en.wikipedia.org

 

برای ادامه مطلب بهسایت  دکترعلی اصغر صلاحی ("  https://draliasgharsalahi.com  ") مراجه کنید

  • حمید معبودی