اطلاعات عمومی

برای بالا بردن اطلاعات عمومی خود این سایت را دنبال کنید

اطلاعات عمومی

برای بالا بردن اطلاعات عمومی خود این سایت را دنبال کنید

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاشت مو به روش FUE





کاشت مو  FUE


در کلینیک پرشین هیر متخصصان کاشت مویی فعالیت دارند که بطور تخصصی کاشت مو را به کاشت مو روش FUE برای بیماران انجام می دهند.این روش (کاشت خط موی پیشانی)بسیار تکنیکی و همچنین موثرترین راه برای بهترین نتیجه می باشد و از هر موی طبیعی هم بهتر است.


کاشت مو FUE چیست؟    

استخراج واحد فولیکولی که به آن پیوند واحد فولیکولی نیز می گویند, تکنیکی مدرن در ترمیم مو می باشد. کاشت مو به روش FUE یک روش ترمیم مو است که از روش های سابق مثل پیوند نواری یا کاشت مو FIT (پیوند واحد فولیکولی) پیشرفته تر است.




کاشت مو FUE به چه روشی انجام میشود؟


در روش کاشت مو FUE یک پزشک بسیار با تجربه فولیکول های موی طبیعی را معمولا از قسمت پشت گردن , بااستفاده از ابزار مخصوصی به قطر ۱ میلی متر,خارج می کنند.فولیکول ها به ناحیه ی مورد نظر در پوست سر منتقل می شوند. کاشت مو با استفاده از میکروسکوپ های سه بعدی بسیار قوی  که موها را با دسته های ۱ تا ۴ تایی دقیقا مانند موی طبیعی می کارد, انجام می شود.


این جراحی کمترین میزان تعرض را دارد و بیمار در طول جراحی کاملا هوشیار است و فقط از بی حسی موضعی استفاده می شود.بیمار بهبودی خود را در کمترین زمان ممکن بدست می آورد و خطر و عوارضِ آن بسیار کم است.

پس از حراجی نیز تمام توضیحات و مراقبت های دوران نقاهت به طور واضح و کامل گفته می شود و توصیه می شود که داروها را مصرف کرده و مراقبت های لازم را برای بهبود کامل و دریافت بهترین نتیجه انجام دهید.


چه چیزی این روش را متفاوت می سازد؟

کاشت مو FUE از جهات بسیاری با روش های دیگر پیوند مو متفاوت است.اول اینکه در این رروش هیچ گونه جای زخم قابل مشاهده ای باقی نمی ماند.و با گذر زمان تغییری در شکل موها ایجاد نمی شود(بجز تغییراتی جرئی در سالهای بعد.)


کاشت موی نواری ,روشی است که قسمتی از پوست سر که موهایش درحال ریزش هستند را با فولیکول های قسمت پشت سر پُر می کنند . که این روش جای زخم بسیار مشخصی را در پشت سر باقی می گذارد.


جراحی کاشت مو به روش نواری, در مقایسه با روش FUE دوران نقاهت طولانی تری دارد.در روش FUE خونریزی های جزئی در سر دیده می شود که تنها پس از ۷ روز بیمار بهبود کامل می یابد.اما در روش نواری قسمتی از پوست سر این بین می رود و پس از هفته ها ترمیم می شود. مهم ترین مزیت این روش , نتیجه ی بسیار خوب و با کیفیت و طبیعی ترین حالت ممکن می باشد. ( در این مطلب بخوانید : کاشت مو به روش FIT )
چیزی که کاشت مو FUE را بسیار قابل توجه کرده است,روش پیوند موهاست:متخصصان باتجربه با دقت نقشه ی ریزش موهای شما را دنبال می کنند و به همین دلیل دقیقا می دانند که کجا و با چه زاویه ای هر فولیکول را در پوست قرار دهند.این دقیقا همان چیزی است که تجربه و خبرگی بسیاری می طلبد اما برای ما نتیجه مهم تر است:با یک پیوند موفق به روش کاشت مو FUE موهای طبیعی و به همان حالت معمول خود رشد می کنند و بلند می شوند.این روش بهترین و با کیفیت ترین پیوند موی حال حاظر می باشد.

از آنجایی که موهای طبیعی شما از ناحیه ای به ناحیه ی دیگر منتقل می شوند, دقیقا مثل موهای طبیعی خودتان شد می کنند و دائمی هستند.هیچ نیازی به قرص و دارو هم ندارید فقط از موهای طبیعی خود لذت ببرید.


منبع : کلینیک کاشت مو پرشین هیر





  • حمید معبودی