اطلاعات عمومی

برای بالا بردن اطلاعات عمومی خود این سایت را دنبال کنید

اطلاعات عمومی

برای بالا بردن اطلاعات عمومی خود این سایت را دنبال کنید

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این ۷ کار راانجام دهید تا پوست صورت شاداب داشته باشید.



پرشین هیر :از آنجایی که پوست صورت یکی از قسمتهای بدن است که همیشه در معرض هوای گرم و سرد و یا نور آفتاب قرار دارد و بسیار لطیف و آسیب پذیر می باشد توجه به سلامت و بهداشت آن نیز بسیار مهم است. برای آنکه به این مهم دست پیدا کنید و پوستی سالم و شاداب داشته باشید نکاتی در زیر آورده شده است که انجام دادن آنها تا حد زیادی به سلامت پوست صورت شما کمک خواهد کرد


۱٫ زمان خروج از منزل حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.


این امکان وجود دارد که در میان روز صورت خود را شسته و دوباره کرم ضد آفتاب بمالید. در استفاده از کرم های ضدآفتاب توصیه می شود از کرمی با SPF بیشتر از ۳۰ استفاده کنید. استفاده از کرم ضد آفتاب تنها مختص فصل تابستان نیست بلکه از آنجایی که آفتاب در تمام فصول می تابد بنابر این استفاده از کرم آفتاب نیز مهم است.


۲٫ از نوع پوست خود آگاه باشید.


اگر پوست شما خیلی چرب است، از لوسیون های بدون چربی استفاده کنید تا منافذ پوست تان بسته نشوند. اگر پوست شما بیش از حد خشک است، از کرم های چرب استفاده کنید.


۳٫ مواد غذایی شیرین کم مصرف کنید


قند خون بالا باعث کاهش کلاژن پوست و افزایش چین وچروک آن می گردد. افزایش قند خون همچنین باعث عفونت قارچی پوست می شود و بثورات پوستی در زیرسینه ها، کشاله ران و حتی صورت نمایان می شود.


۴٫ حتما سیگار نکشید


قند خون بالا باعث کاهش کلاژن پوست و افزایش چین وچروک آن می گردد. افزایش قند خون همچنین باعث عفونت قارچی پوست می شود و بثورات پوستی در زیرسینه ها، کشاله ران و حتی صورت نمایان می شود.سیگار باعث آسیب پوست می شود و می تواند پوست شما را ۱۰ سال یا بیشتر، پیرتر کند. سیگار رادیکال های آزاد در سیگاری ها، به کلاژن و بافت های الاستیک پوست حمله می کنند و پوست را نازک تر، ضعیف تر و بیشتر مستعد ابتلا به چین وچروک می کند.





۵٫ صورت خود را قبل از رفتن به رختخواب بشویید


در طول روز، چربی، آلودگی هوا و گردوخاک روی پوست شما قرار می گیرد. اگر آرایش کنید، مواد آرایشی نیز به آلودگی های قبلی اضافه می شود و در صورتی که قبل از خواب صورت تان را نشویید، هنگامی که سرتان را روی بالش می گذارید، تمام این آلودگی ها به سطح بالش تان می مالد و منافذ پوست شما را می بندد، در نتیجه پوست دیگر نمی تواند نفس بکشد و جوش و سایر مشکلات پوستی به سراغ صورت شما می آید. اگر خیلی خسته هستید و نمی توانید این کار را انجام دهید، صورت خود را با دستمال مرطوب، پاک کنید.


۶٫ در مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی به تاریخ مصرف آن دقت کنید


خانم ها توجه داشته باشند اگر بعد از استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی دچار ناراحتی پوستی یا چشمی شدند، آنها را دور بیندازند. مواد آرایشی را نباید بیشتر از سه ماه نگه داشت. هنگامی که یک ماده آرایشی برای اولین بار استفاده می شود، روی جعبه یا قوطی آن، با خودکار یا ماژیک، باید تاریخ آن روز نوشته شود.


۷٫ مراجعه به پزشک متخصص


حداقل سالی یکبار به متخصص پوست مراجعه کنید. با مراجعه به پزشک متخصص پوست می توانید مشکلات پوستی خود را بهتر و سریع تر درمان کنید.


منبع: کلینیک کاشت مو پرشین هیر

  • حمید معبودی
  • ۰
  • ۰

هزینه کاشت مو

به دلیل اینکه هزینه کاشت مو که یک عمل زیبایی است. با کمال تاسف بیمه ها مخارج آن را پوشش نمی دهند. قیمت کاشت مو و هزینه تقریبی آن عمل با توجه به رزومه کاری و تجربه پزشک متخصص، فرق دارد. هزینه ای که از بیمار گرفته می شود دربردارنده دستمزد پزشک،
 هزینه اتاق عمل و هزینه داروها و لوازم مصرفی است.
به طور کلی می شود گفت که هزینه کاشت مو با توجه به روش عمل، تعداد جلسه ها و تعداد گرافت ها متغیر است.
اطمینان داشته باشید کسی که برای کاشت مو زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو قرار می گیرد حداکثر کیفیت با هزینه معقول و منطقی در انتظار اوست. هزینه عمل کاشت موی طبیعی در قبال آنچه فرد بدست می آورد (زیبایی، جوانی، اعتماد به نفس و پیشرفت در کار و زندگی) واقعا کم است.


هزینه تقریبی کاشت مو

با توجه به این که تعداد متخصصان پوست و مو که در عرصه کاشت مو فعال می باشند خیلی محدود است، اشخاص غیر متخصص و سود  جو وارد این زمینه شده اند و نظارت کافی بر روی آنان نیست. پس مردم خودشان بایست هوشیار باشند و حتما قبل از کاشت مو نکته های زیر را مطالعه کرده و مسائل مطرح شده را جدی بگیرند تا بعدا گرفتار مشکل نشوند به این دلیل که اولا بانک موی هر فرد محدود بوده و در صورت تخریب قابل جایگزینی و قابل استفاده نیست، دوما نتیجه های ناقص و غیرنرمال قابل اصلاح نبوده و تا پایان عمر بیمار و خانواده شان را آزار خواهد داد. پس تنها هزینه را ملاک گزینش خود نگذارند.


روش های کاهش هزینه کاشت مو

۱- قبل از ورود به هر مرکزی ( مطب، کلینیک یا بیمارستان) به تابلوی پزشک بر روی نمای ساختمان دقت کنید. خبره ترین پزشکان برایکاشت مو متخصصان پوست و مو با رزومه چندین ساله در عرصه کاشت مو می باشند. متخصصان پوست و مو در طول ۴ سال دوره تخصص (در بیمارستان های پوست دانشزمانی ) شناخت کامل از بافت پوست سر و فاماکول های مو پیدا می نمایند. صبر و حوصله و دقت زیاد در انجام کارهای ظریف مانند عمل کاشت مو ویژگی شخصیتی منحصر به فرد متخصصان پوست و مو است. اشخاصی که ادعا می نمایند متخصص کاشت مو از اروپا یا کانادا می باشند در خوشبینانه ترین حالت فقط چند روز در یک کنگره خارجی طرز کار متخصصان پوست و مو بر روی بیمارها را مشاهده کرده اند و گواهینامه شرکت در ورک شاپ را گرفته اند و حالا بر سر مردم آزمون و خطا می نمایند تا کسب تجربه کنند. تخصصی به نام کاشت مو در ایران و دنیا نیست.

۲- در جلسه مشاوره به توضیحات پزشک خود در مورد روش عمل و نتیجه مورد نظر دقت کنید. نگرانی و دلشوره در باره کاری که قرار است چهره تان را متحول کند کاملا برای پزشکان قابل درک است، پس سعی کنید موارد نگران کننده خود را با پزشک خود درمیان بگذارید. چند نمونه عکس ببینید و در نهایت توکل به خدا کرده و به پزشک متخصص پوست اعتماد کنید.


۳- کاشت مو یک عمل بزرگ و طولانی است. بخش های تخصصی کاشت مو ( برداشتن نوار پوستی از پشت سر، طراحی خط رویش موی طبیعی ، تعیین تعداد مو های کاشته شده و میزان پرپشتی موها ، تعیین زاویه و جهت رویش موها ) به وسیله پزشک متخصص انجام می شود و در بخش های غیر تخصصی نیز از تکنسین های کارآزموده و مطمئن زیر نظر پزشک استفاده می شود.


۴- در طاسی های کوچک تراکم موهای کاشته شده در حد طبیعی است اما در طاسی های وسیع پرپشتی موها پس از کاشت مو ۲۵ تا ۵۰ درصد موهای طبیعی است که البته تجربه دکتر مکرمی نشان می دهد بیمارها از پرشدن کل سر با این میزان تراکم خیلی راضی و خوشحال می گردند به این دلیل که چهره اشخاص واقعا تغییر می کند.


۵- سفارش من به عنوان متخصص پوست و مو این است که متقاضیان کاشت مو به مراکزی مراجعه کنند که هر دو روش کاشت مو را انجام می دهند. به این ترتیب اگر در آزمون ااماه معین شود که بیمار کاندید مناسبی برای FITT است ادامه دادن عمل اشکالی ندارد اما اگرمعین شود بیمار کاندید مناسبی برای FIT نیست ادامه دادن عمل تنها فاماکول های ارزشمند را تخریب می کند. در این موارد می توان از روش جراحی FUT یا ترکیبی از دو روش استفاده کرد .


جهت خواندن ادامه مطلب به سایت کینیک کاشت مو پرشن هیر مراجعه فرمائید

  • حمید معبودی