اطلاعات عمومی

برای بالا بردن اطلاعات عمومی خود این سایت را دنبال کنید

اطلاعات عمومی

برای بالا بردن اطلاعات عمومی خود این سایت را دنبال کنید

  • ۰
  • ۰
بر اساس دسته بندی محل مورد استفاده :
 
در بازار شاهد طیف وسیعی از گاوصندوق ها با کارایی و ویژگی های مختلف هستیم. بسیاری از گاو صندوق های موجود در بازار بر اساس محل استفاده از آن ها طراحی و ساخته شده اند. به عبارت دیگر کارایی آن  تنها مختص به یک محیط و شغل می باشد. در ادامه به معرفی برخی از آنها را  با توجه به محل مورد استفاده از آن می پردازیم.
گاوصندوق فروشگاهی : در طراحی و ساخت گاو صندوق های فروشگاهی نکات مهمی باید مورد توجه قرار گیرد. برای مثال در ساخت این نمونه از صندوق ها باید عواملی مانند نسوز بودن، جادار بودن، دو درب بودن، وزن مناسب داشتن و ضد سرقت بودن رعایت شود.
 
گاو صندوق صنف طلا فروشی : در طراحی این گونه از صندوق ها حتما نکات امنیتی دقیقی باید لحاظ شود. صندوق های ویترینی و ظرافت آن از نکات مهم در طراحی گاوصندوق مناسب طلافروشی محسوب می شود. امنیت و کیفیت بالا از مهم ترین ویژگی های گاو صندوق مناسب برای صنف طلا فروشی می باشد. گاو صندوق های این صنف و شغل معمولا به صورت ویترینی یا آسانسوری ساخته می شوند. دسترسی و کارایی راحت و آسان برای خیلی از طلا فروشان در خرید گاو صندوق اهمیت دارد. به طور کلی می توان گفت گاوصندوق هایی که در طلافروشی ها استفاده می شوند با سایر گاو صندوق ها تفاوت هایی دارند. به عنوان نمونه این تفاوت ها می توان از صفحه فولادی و ضددریل به کار رفته در آن نام برد. با توجه به این ویژگی در ساخت این مدل از گاوصندوق ها میزان سرقت از  طلافروشی تا حد زیادی کاهش می یابد. استحکام و دوام بالا از دیگر مزایای این مدل از گاو صندوق ها به شمار می رود. در ساخت بدنه ی گاوصندوق های طلافروشی معمولا از فنس های ریز بافت و نبشی ها استفاده می شود. به همین دلیل اگر حتی حرارت و دمای بالای۱۰۰۰ درجه را به مدت ۱ ساعت روی این صندوق ها اعمال نمایید،  مشکلی برای آن پیش نمی آید. شایان ذکر است زبانه های گاوصندوق مخصوص صنف طلافروشی، قاب خور می باشند.
 
گاوصندوق امانات بانکی : شاید برایتان پیش آمده باشد که برای مدت زمان مشخص بخواهید دارایی ارزشمند خود را به امانات بانک بسپارید. در برخی بانک ها نیز گاو صندوق هایی برای امانات مردم مشخص کرده اند و مورد استفاده عموم قرار می گیرد.
 
 
گاوصندوق خانگی : گاوصندوق های خانگی نیز باید ویژگی های خاصی داشته باشند. گاوصندوق های خانگی نیز از تنوع زیادی برخوردار هستند.
  • ۹۹/۰۲/۰۱
  • حمید معبودی

گاوصندوق نیکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی